O
oester
ik had multikabel en heb een powerabonnement,kon eerst met 1450kb downloaden, toen even door de verhoging met 1950kb ,maar nu al een paar dagen komt de meter niet boven de 350 kb.Heeft iemand de zelfde problemen?(over bereikbaarheid zal ik het maar niet hebben en de nieuwe rekening ,twee maanden ineens,ook niet)