• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Internet Verbindingsproblemen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter oester
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
O

oester

ik had multikabel en heb een powerabonnement,kon eerst met 1450kb downloaden, toen even door de verhoging met 1950kb ,maar nu al een paar dagen komt de meter niet boven de 350 kb.Heeft iemand de zelfde problemen?(over bereikbaarheid zal ik het maar niet hebben en de nieuwe rekening ,twee maanden ineens,ook niet)
 
ik had multikabel en heb een powerabonnement,kon eerst met 1450kb downloaden, toen even door de verhoging met 1950kb ,maar nu al een paar dagen komt de meter niet boven de 350 kb.Heeft iemand de zelfde problemen?(over bereikbaarheid zal ik het maar niet hebben en de nieuwe rekening ,twee maanden ineens,ook niet)


Heb ik recent ook gehad. Bij mij bleek het probleem te zitten binnen mijn eigen thuisnetwerkje. Het lag aan de 2e wireless router die bij mij thuis als bridge is ingesteld. Nadat ik deze had gereset (stekker er uit, minuutje wachten, en dan weer aanzetten), was het probleem over. Daarvoor had ik mijn kabelmodem en hoofdrouter al gereset, maar dat hielp niet. Waardoor het probleem ontstond, is mij een raadsel. Resetten hielp dus. Als je geen wireless netwerk hebt, dan zou ik ook even kijken naar de kabels (als daar een lichte breuk in zit, dan wil het ook niet meer vlotten).
 
Ik heb ook iets soortelijks. Ik heb @Home Intensief 12000 en de normale download ligt rond de 1400 Kbyte/s. Op za 24 mei is er kort "onderhoud" geweest aan het netwerk en sindsdien komt de snelheid nauwelijk boven de 400Kbyte/s.

Ik heb voor de zekerheid alle kabels en aansluitingen gecheckt en ook de PC rechtstreeks op het kabelmodem aangesloten maar dit bleek geen invloed op de snelheid te hebben.

Ik heb toen servicedesk gemaild en gevraagd om de gegevens/settings te controleren omdat de behaalde snelheid verdacht veel op een Z2 abbo lijkt.

Heb tot nog toe geen reactie gehad maar omdat de ik aflopen maandag avond (laat) weer even de volle snelheid had vermoed ik dat het toch wat anders moet zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan