• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Internet verbinding weg @ Multikabel gebied (IJmuiden)?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter huntard
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
H

huntard

Sinds gister avond heb ik geen internet verbinding meer. De volgende lampjes branden wel of niet:

Power - Brand groen
Recieve - Brand groen
Send - Knipperd groen
Online - Brand NIET

Is er een storing in het gebied waar ik woon of ligt het bij mezelf.
Op nummer 09001884 kom ik niet echt verder.

EDIT: Ik weet niet of het probleem nu vandaag nog steeds speelt aangezien ik op mijn werk ben
 
Sinds gister avond heb ik geen internet verbinding meer. De volgende lampjes branden wel of niet:

Power - Brand groen
Recieve - Brand groen
Send - Knipperd groen
Online - Brand NIET

Is er een storing in het gebied waar ik woon of ligt het bij mezelf.
Op nummer 09001884 kom ik niet echt verder.

EDIT: Ik weet niet of het probleem nu vandaag nog steeds speelt aangezien ik op mijn werk ben
Kijk eerst even via de Ziggo website of er een storing wordt gemeld. Ik zie met een willekeurig postcode uit IJmuiden (1971KA) dat er een storing staat gemeld.
actief.gif
actief.gif
actief.gif
Groepsstoring van donderdag 12 juni 14.11 uur tot (nog niet bekend)
Er is een Storing op alle diensten in uw gebied
 
Kijk eerst even via de Ziggo website of er een storing wordt gemeld. Ik zie met een willekeurig postcode uit IJmuiden (1971KA) dat er een storing staat gemeld.
actief.gif
actief.gif
actief.gif
Groepsstoring van donderdag 12 juni 14.11 uur tot (nog niet bekend)
Er is een Storing op alle diensten in uw gebied
Hmm, merkwaardig, op mijn eigen postcode en een aantal willekeurige ook in UPC gebied krijg ik dezelfde storingen te zien. Ik vrees dat de Postcode check van slag is.
 
Kijk eerst even via de Ziggo website of er een storing wordt gemeld. Ik zie met een willekeurig postcode uit IJmuiden (1971KA) dat er een storing staat gemeld.
actief.gif
actief.gif
actief.gif
Groepsstoring van donderdag 12 juni 14.11 uur tot (nog niet bekend)
Er is een Storing op alle diensten in uw gebied

Dat had ik inderdaad gezien maar is dit probleem nog steeds aanwezig? En is er al enig idee wanneer het opgelost is? Dat kan ik namelijk nergens terug vinden
 
Sinds gister avond heb ik geen internet verbinding meer. De volgende lampjes branden wel of niet:

Power - Brand groen
Recieve - Brand groen
Send - Knipperd groen
Online - Brand NIET

Is er een storing in het gebied waar ik woon of ligt het bij mezelf.
Op nummer 09001884 kom ik niet echt verder.

EDIT: Ik weet niet of het probleem nu vandaag nog steeds speelt aangezien ik op mijn werk ben

EDIT 2: Storing is bij ons nog steeds aanwezig :cry:
 
Driehuis gaat alles goed... download is eindelijk naar 16 000 kbitps gegaan, upload blijft een beetje achter met 2200 kbitps... moet 3000 zijn.
 
Ja, dat had ik al ergens anders op deze site zien staan... Maar, we wachten af... verder eigenlijk geen probleem, of het moet de nieuwe service site zijn. Dankzij jullie heb ik ontdekt waar mijn email instellingen zijn gebleven, waarvoor mijn dank! Vroeger stond daar overigens ook het email account van mijn "eigen domein" bij... maar die is verdwenen? Kan deze alleen nog instellen bij webmail van Quicknet adsl. Erg onhandig allemaal... Maar goed, alles zal rechtkomen!

Groet, Fred.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan