:giveup:Hallo allemaal,
Ik HOOP dat iemand mij kan helpen. Ik weet dat er veel geschreven is op de forum , maar mijn probleem kan ik nergens vinden.
Sinds twee weken heb ik een nieuwe laptop gekocht Packard bell Windows 7.
Vanaf dat moment valt mijn internetverbinding op mijn nieuwe laptop weg, en dat gebeurt op het moment dat hij in slaapstand komt of op het moment dat ik hem zelfstandig uitzet. Als ik mijn laptop opnieuw opstart heb ik geen verbinding meer.
Maar als ik mijn router reset dan werkt hij weer.
Ik heb alles in een bij Ziggo. Via mijn router loopt:
PC, twee smart phone's en tablet.
alle deze apparaten hebben geen probleem, ze werken prima, nooit problemen mee.
Ik heb contact met ziggo opgenomen en ze hebben mij geadviseerd om Handmatig kanaal wijzigen van mijn Netgear router. Dit heb ik gedaan en alle kanalen geprobeerd, maar zonder succes.
Ik heb ook een andere nieuwe laptop geprobeerd. Mijn vader heeft vorige week een laptop gekocht, een Acer ook windows 7 en als ik deze bij mij aansluit krijg ik gewoon weer hetzelfde probleem.
Maar als ik mijn oude laptop van 7 jaar oud aansluit (Windows Vista) dan werkt het gewoon prima.
Ik heb het idee dat het aan windows 7 ligt, of hebben jullie andere ideeën.
Mijn modem is: UBEE en mijn router is van NETGEAR.
Alvast bedankt voor het meedenken en jullie hulp.
Gr
Ik HOOP dat iemand mij kan helpen. Ik weet dat er veel geschreven is op de forum , maar mijn probleem kan ik nergens vinden.
Sinds twee weken heb ik een nieuwe laptop gekocht Packard bell Windows 7.
Vanaf dat moment valt mijn internetverbinding op mijn nieuwe laptop weg, en dat gebeurt op het moment dat hij in slaapstand komt of op het moment dat ik hem zelfstandig uitzet. Als ik mijn laptop opnieuw opstart heb ik geen verbinding meer.
Maar als ik mijn router reset dan werkt hij weer.
Ik heb alles in een bij Ziggo. Via mijn router loopt:
PC, twee smart phone's en tablet.
alle deze apparaten hebben geen probleem, ze werken prima, nooit problemen mee.
Ik heb contact met ziggo opgenomen en ze hebben mij geadviseerd om Handmatig kanaal wijzigen van mijn Netgear router. Dit heb ik gedaan en alle kanalen geprobeerd, maar zonder succes.
Ik heb ook een andere nieuwe laptop geprobeerd. Mijn vader heeft vorige week een laptop gekocht, een Acer ook windows 7 en als ik deze bij mij aansluit krijg ik gewoon weer hetzelfde probleem.
Maar als ik mijn oude laptop van 7 jaar oud aansluit (Windows Vista) dan werkt het gewoon prima.
Ik heb het idee dat het aan windows 7 ligt, of hebben jullie andere ideeën.
Mijn modem is: UBEE en mijn router is van NETGEAR.
Alvast bedankt voor het meedenken en jullie hulp.
Gr