Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb ook zo me twijfel ove rde snelheid na onderhoud. en Ziggo ook nog eens mooi en langer en mere storingen geven dan ze melden. lag wel mooi de hele ochtend internet in telefonie er uit. :no:
Maragoed, met ziggo.speedtest.net was de snelheid goed. met speedtest.net ging het mis.
Altijd bedraad, wifi is rommel dat ze nooit hadden moeten uit vinden.
Maar ik heb zo me twijfel over ziggo en hun onderhoud. volgens mij is de snelheid er niet beter op geworden. Moet nog wat meer testen. :?
added: speedtest.ziggo.nl geeft wel normale waardes aan.
Valt me nog mee dat die site nu eindelijk ook werkt.
Als er sprake is van het gebruik van een Ubee evw3200 is mogelijk een suggestie om een factory default reset uit te voeren met de resetknop achterop.
Ik had ook last van grote snelheidsterugval (toevallig vrij vlak na een aangekondigd onderhoud). In 2010 had ik al eens een vergelijkbaar probleem met instabiele snelheid en dit toen ook gedaan vandaar dat ik hier op kwam.