E
Erik22665
Sinds vandaag krijg ik op de Horizon-box af en toe de melding "offline" en dan heb ik geen internet meer. Al een paar keer de box uit -en weer aan- gezet maar na verloop van tijd ligt de verbinding er weer (tijdelijk, dat dan weer wel) uit.
Nog niet eerder gehad en ik heb niets veranderd. Zijn er werkzaamheden of is er iets anders ?
Omgeving 6871
Nog niet eerder gehad en ik heb niets veranderd. Zijn er werkzaamheden of is er iets anders ?
Omgeving 6871