V
verotje1984
hallo,
er klopt volgens mij iets niet eerst had ik problemen met het draadloos netwerk, dat ik geen verbinding kon maken. nu heb ik een nieuwe wireless 300n adapter gekocht van sweex, maar de verbinding blijft nog steeds weg vallen.
het gaat om een pc.
met het modem van Ziggo ( ubee modelnr EVM3200)
en een router van d-link ( d-link 615)
en dan de wireless 300n adapter ( sweex LW 323)
ik weet echt niet waar het aanligt. het is erg vervelend dat internet steeds weg valt.
ik heb al eens de stroom van het modem en router afgehaalt en een paar min gewacht, maar dan doet hij het even en daarna doet hij het niet meer..
er is ookal een paar keer iemand van ziggo hier langs geweest, maar dan doet internet het even weer, en daarna niet meer..
kan iemand me hierbij helpen.
er klopt volgens mij iets niet eerst had ik problemen met het draadloos netwerk, dat ik geen verbinding kon maken. nu heb ik een nieuwe wireless 300n adapter gekocht van sweex, maar de verbinding blijft nog steeds weg vallen.
het gaat om een pc.
met het modem van Ziggo ( ubee modelnr EVM3200)
en een router van d-link ( d-link 615)
en dan de wireless 300n adapter ( sweex LW 323)
ik weet echt niet waar het aanligt. het is erg vervelend dat internet steeds weg valt.
ik heb al eens de stroom van het modem en router afgehaalt en een paar min gewacht, maar dan doet hij het even en daarna doet hij het niet meer..
er is ookal een paar keer iemand van ziggo hier langs geweest, maar dan doet internet het even weer, en daarna niet meer..
kan iemand me hierbij helpen.