• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Internet valt steeds weg.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter amd64
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

amd64

Hallo,

Ik heb sinds eind mei 2011 het duurste pakket van Ziggo, namelijk: Alles in 1 Extra.
Sinds die datum heb ik een nieuwe modem gekregen (Ubee).
Na een paar dagen / een week viel het internet steeds uit na een bepaalde tijd, en dat herhaalde zich steeds.

Na een modem restart kon je weer normaal internetten voor een weekje.

Ook was de modem uit zichzelf gereset vorige week zaterdag (Ziggo weet niet waarom).
Tevens hebben we ook contact opgenomen met Ziggo, die zeiden dat er problemen waren, dat timeouts zich gingen opstapelen (?).

Sinds vorige week hebben we een nieuwe modem, namelijk de Cisco EPC3925. Maar na een week (weer op zaterdag) valt het internet nu precies om het uur weg.
Logs of errors zijn nergens te bekennen op de modem, of ze zijn verstopt.
De Cisco modem staat alleen in contact met een Switch (zonder speciale functie).

Wat kan het probleem zijn ? Op Google lees ik dat er meer mensen zijn met dit probleem, maar dat er geen oplossing voor is.

Offtopic: De 120 Mbit download en 10 Mbit upload krijg ik wel volledig (waarvoor ik dus ook betaal) - https://www.speedtest.net/result/1601304509.png

Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan