Ik heb een jaar lang probleemloos ge internet en nu sinds een paar weken valt de verbinding steeds weg. Een paar vraagjes dus.
1. Ik lees op dit forum veel over de lease time. Regelt die instelling in de router de ip's van mijn thuisnetwerk of het ip dat ik van chello krijg?
2. Zou het instellen van vaste ip's in mijn thuisnetwerk verbetering brengen?
Andere suggesties misschien?
:'( 
1. Ik lees op dit forum veel over de lease time. Regelt die instelling in de router de ip's van mijn thuisnetwerk of het ip dat ik van chello krijg?
2. Zou het instellen van vaste ip's in mijn thuisnetwerk verbetering brengen?
Andere suggesties misschien?
:'( 