K
ky2009
Hallo!
Sinds een paar dagen heb ik een vervelend probleempje met mijn internet, die valt namelijk steeds uit.
Ik heb op advies van de helpdesk de stroom van mijn modem en router eruit gehaald en na 20 seconden er weer in gedaan.
Internet doet het dan weer....... voor 15 min, maar dan valt die weer uit.
Het probleem ligt niet aan mn router want ik blijf connectie maken met mn router. Het enige wat dan nog ontbreekt is mn internet, dus ik denk dat het aan mn modem ligt.
Iemand anders hier ervaring mee?
Ik heb trouwens chello light (UPC LIGHT?)
Alvast bedankt!
Sinds een paar dagen heb ik een vervelend probleempje met mijn internet, die valt namelijk steeds uit.
Ik heb op advies van de helpdesk de stroom van mijn modem en router eruit gehaald en na 20 seconden er weer in gedaan.
Internet doet het dan weer....... voor 15 min, maar dan valt die weer uit.
Het probleem ligt niet aan mn router want ik blijf connectie maken met mn router. Het enige wat dan nog ontbreekt is mn internet, dus ik denk dat het aan mn modem ligt.
Iemand anders hier ervaring mee?
Ik heb trouwens chello light (UPC LIGHT?)
Alvast bedankt!