L
lentia2000
bij mijn (1055)valt de verbinding om de 2/4 uurtjes weg...dit is al een heele tijd zo,de laatste 2/3 dagen was het niet maar nu is het weer raak.ik heb daarover gebeld en jahoor die man wist meteen de vertellen dat mijn computer het niet goed deed en dat ik mijn netwerkkaart moest de/ en installeren,en hetzelfde met de firewall en dan zou het wel weer goed functioneeren.nou,dikke hammer,het enigste wat ik kon doen was mijn windows XP overnieuw aanmelden....ik kan wel naar het handmatige resetten van mijn modem en een herstart van windows weer een tijdje het net op,maar ik ben aan het downloaden,en als ik om de paar uuren (voorall s,nachts)eruit gesodemieterd wordt,dan staa ik alleen nog in een wachtrij in plaats van binnenhalen van wat bestandjes.ben ik de enigste hiermee of heeft die uitzendkracht die daar bij UPC aan de helpdesk zijn standaardantwoorden van zijn beeldscherm leest, gelijk. :'( :-[ 
