Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb sinds 2 dagen problemen met de internet verbinding. Die valt na een uur steeds weg. Na het resetten van het modem heb ik weer gewoon verbinding, maar ik wordt er na een tijdje wel een beetje moe van...
Ik heb sinds 2 dagen problemen met de internet verbinding. Die valt na een uur steeds weg. Na het resetten van het modem heb ik weer gewoon verbinding, maar ik wordt er na een tijdje wel een beetje moe van...
Heb je niet toevallig je ip-adres vast ingesteld ?
Zoniet: Gebruik je een router ? Indien wel: probeer je mac-adres dan eens te wijzigen, reset daarna je modem en reset daarna je router. Je krijgt dan een ander ip-adres.