• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Internet valt er random uit

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Termi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Geachte heer *******,

Mogelijkheid bestaat inderdaad dat dit in een eind versterker in ons
netwerk veroorzaakt wordt, echter kan het probleem ook voortkomen uit een
fireall,
router, virusscanner, netwerkkaart op de verkeerde snelheid, enz.

Graag vernemen wij van u of deze opties juist staan geconfigureerd.

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u telefonisch contact opnemen. Onze
afdeling Customer Service is te bereiken op werkdagen van 8.00 tot
19.00 uur (voor storingen tot 22.00 uur) en op zaterdag en zon- en
feestdagen van 10.00 tot 22.00 uur onder het nummer 0900 15 80 (€ 0,10 per
minuut). Belt u gerust, onze medewerkers staan u graag te woord.

Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

UPC Nederland
Oftewel Bel maar even. dan verdienen wij ook nog wat met ons 0900 nummer.
En, Ze gaan er dus niets aan doen, (tenminste. zo zie ik dit bericht van cHELLo)
 
:-\ ik heb hier al ongeveer een jaar last van. je moet er maar genoegen mee nemen denk ik. je kan bellen wat je wilt.. als je vaak genoeg belt sturen ze ff een mannetje langs die met 3 andere niet werkende modems langs komt en vanalles gaat proberen. dit gebeurde toen mijn internet niet hoger dan 20 kb haalde. is dit probleem eindelijk opgelost. krijg je er een ander voor terug. het is gewoon CHELLO waar ik zo moe van word.
dan kun je wel je pc opnieuw opstarten of gewoon 2minuten wachten tot internet weer terug is. maarjah dat begint ook te irriteren als dat zo 10 keer per dag gebeurt. ook is het erg iritant als je een spel aan het spelen bent op spelpunt.nl of ergens anders. mijn weglopers percentage is 10% door dat steeds uitvallen van het internet. ik ga wachten tot ze met die nieuwe modem aankomen en dan kijken of het eindelijk is goed doet. is dit niet zo dan stap ik denk ik over na adsl wat veel constanter is dat CHELLO
nou zolang doe ik het nog maar met mijn lancity modem op ip range 80.56.**.* go chello arnhem :>
 
Ik heb de afgelopen 22 dagen geen uitval meer gehad met chello :). Dus hulde voorze en de helpdesk :P. Maar blijkbaar is er wel iets gebeurd, want het lijkt me niet dat het zomaar overgaat ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan