- Berichten
- 108
Hallo luitjes,
Ik wil in mijn netwerkje vanuit mijn pc de internet op de pc's van mijn kinderen aan of uit kunnen zetten. Ik weet dat dit kan via ouderlijk toezicht op de router (en dat heb ik vaak gebruikt) maar de laatste tijd werkt dat niet meer. Geen idee waarom.
(er zijn geen mac-adressen veranderd)
Ik stel het me zo voor:
Pc van kind staat aan. kind heeft toestemming van mij en krijgt van mij toegang doordat ik iets op mijn pc aan zet (script/app?)
Gaarne jullie ideeen!
(wat gegevens: hoofd pc, win8.1 64b, kids pc's win7 64b, bekabeld netwerk. Antivirus op alle pc's: AVG licentie)
Ik wil in mijn netwerkje vanuit mijn pc de internet op de pc's van mijn kinderen aan of uit kunnen zetten. Ik weet dat dit kan via ouderlijk toezicht op de router (en dat heb ik vaak gebruikt) maar de laatste tijd werkt dat niet meer. Geen idee waarom.
(er zijn geen mac-adressen veranderd)Ik stel het me zo voor:
Pc van kind staat aan. kind heeft toestemming van mij en krijgt van mij toegang doordat ik iets op mijn pc aan zet (script/app?)
Gaarne jullie ideeen!

(wat gegevens: hoofd pc, win8.1 64b, kids pc's win7 64b, bekabeld netwerk. Antivirus op alle pc's: AVG licentie)
