K
Kia
Sinds wij overgestapt zijn op Ziggo zakelijk en een WIFI-modem van hun hebben gekregen hebben wij regelmatig last van wegvallend en/of ontzettend traag internet. Vanmiddag bezoek gehad van maar liefst 2 monteurs! Ze hebben allerlei testen gedaan en hun conclusie luidt: Het ligt niet aan Ziggo maar aan uw apparatuur. Uw apparatuur voldoet niet!
Bij het afsluiten van het abonnement heeft niemand van Ziggo ons verteld dat onze apparatuur aan bepaalde eisen moet voldoen om hun product goed te kunnen ontvangen. Wordt er nu al van alles verzonnen om maar van dat gezeik van die consumenten af te zijn? Wij hebben verdorie al de kabel vervangen, er een versterker/acces-point (à €160,-) achter gezet om door het hele huis normaal internet te kunnen ontvangen. En ook met deze oplossing lukte het ons niet om normaal internet te krijgen.
Toen wij nog een normale privé aansluiting hadden werkten wij met een linksys modem die (bijna) nooit geen klachten gaf. En ook toen werkten wij met deze laptops.
Wie kan ons vertellen wat wij nog meer kunnen doen om het internet weer normaal te krijgen? Of Ziggo aan onze kant te krijgen?
Bij het afsluiten van het abonnement heeft niemand van Ziggo ons verteld dat onze apparatuur aan bepaalde eisen moet voldoen om hun product goed te kunnen ontvangen. Wordt er nu al van alles verzonnen om maar van dat gezeik van die consumenten af te zijn? Wij hebben verdorie al de kabel vervangen, er een versterker/acces-point (à €160,-) achter gezet om door het hele huis normaal internet te kunnen ontvangen. En ook met deze oplossing lukte het ons niet om normaal internet te krijgen.
Toen wij nog een normale privé aansluiting hadden werkten wij met een linksys modem die (bijna) nooit geen klachten gaf. En ook toen werkten wij met deze laptops.
Wie kan ons vertellen wat wij nog meer kunnen doen om het internet weer normaal te krijgen? Of Ziggo aan onze kant te krijgen?
