A
astute
Als iemand het nog niet wist maar al sinds vanmorgen vroeg is geheel Rotterdam (en omstreken) verstookt van digitale UPC dienstverleningen. UPC geeft op het moment nog geen eindtijd aan.
Ik post dit nu via UMTS.
[EDIT]
Nja, ongeveer 10 minuten nadat ik dit post is de ruim 10 uur durende storing verholpen. Karma? Geen idee, maar het werkt dus weer (voorlopig(
Ik post dit nu via UMTS.
[EDIT]
Nja, ongeveer 10 minuten nadat ik dit post is de ruim 10 uur durende storing verholpen. Karma? Geen idee, maar het werkt dus weer (voorlopig(