R
rickbakker
Ik heb eerder al op dit forum geprobeerd een oplossing te vinden voor het probleem met mijn internet snelheid. Echter kreeg ik het idee dat dit veroorzaakt werd door cap. problemen in hhw en omstreken.
In de hoop dat dit wel met een x aantal weken opgelost zou worden verder geen stappen meer ondernomen.
Nu is mijn vraag of iemand in deze omgeving wel verbetering hebben ondervonden qua internetsnelheid. Ik heb het hier zowel over newsserver als het internet zelf.
Ik heb een Alles in 1 extra, en mijn snelheid heeft soms een piek tot de snelheid welke ik behoor te hebben. Maar gemiddeld komt hij niet hoger dan 600Kb/s
Mijn upload daarintegen gewoon goed.
Ik zal anders toch maar weer eens bellen.
MVG Rick
In de hoop dat dit wel met een x aantal weken opgelost zou worden verder geen stappen meer ondernomen.
Nu is mijn vraag of iemand in deze omgeving wel verbetering hebben ondervonden qua internetsnelheid. Ik heb het hier zowel over newsserver als het internet zelf.
Ik heb een Alles in 1 extra, en mijn snelheid heeft soms een piek tot de snelheid welke ik behoor te hebben. Maar gemiddeld komt hij niet hoger dan 600Kb/s
Mijn upload daarintegen gewoon goed.
Ik zal anders toch maar weer eens bellen.
MVG Rick

