K
koos
heb sinds een tijd last van als ik IE open de startpagina niet te voor schijn komt maar als ik hem direct weer open hij wel te voor schijn komt. Is dit een probleem dat bij UPC ligt? Ik had het voor dat ik XP er nieuw op heb gezet ook al last van dus komt niet door pc lijkt me. Het komt overigens niet alleen voor bij het openen van de startpagina maar ook andere sites!
iemand idee waar dit aan zou kunnen liggen?
bvd,
koos
iemand idee waar dit aan zou kunnen liggen?
bvd,
koos