R
ro112
hallo ik ben ronald woon in dordrecht (zh) en heb chello power met de arris 502b met een draadloos router van linksys
ik heb in mijn vorige huis altijd goed internet gehad b=had toen chello light en ben in mijn nieuwe huis nu over gegaan op chello power dit is een fijne internet maar hij ligt er de laatste tijd dagelijks uit waar ik me vreselijk aan irriteer
hij valt er gewoon steeds uit en allle lampjes branden behalve die van link knippert na enig rond vragen blijkt dat zon beetje heel de straat er last vanm heeft( het is nieuwbouw)
wie weet er een oplossing
bvd ronald
ik heb in mijn vorige huis altijd goed internet gehad b=had toen chello light en ben in mijn nieuwe huis nu over gegaan op chello power dit is een fijne internet maar hij ligt er de laatste tijd dagelijks uit waar ik me vreselijk aan irriteer
hij valt er gewoon steeds uit en allle lampjes branden behalve die van link knippert na enig rond vragen blijkt dat zon beetje heel de straat er last vanm heeft( het is nieuwbouw)
wie weet er een oplossing
bvd ronald

