J
JKruijdenberg
Mayday....!
Ik heb al een paar dagen een probleem waar ik zo langzamerhand wanhopig van wordt.
Heb de servicedesk en de servicedesk + meerdere keren gesproken en ook op het forum gekeken.
De tips, welke ik vinden kon heb ik toegepast, echter zonder soulaas.
Ik heb een Ubee evm3200 (model evm320b) modem, met daarachter een cisco e-4200. Vervolgens een switch met zo'n 6 wired clients en 5 draadloze apparaten.
Door een korte vakantie, had ik alle apparatuur (incl modem etc) uitgeschakeld. Na de opstart kreeg ik geen internet meer via de router.
Als ik een client direct op het modem aansloot had ik wel internet.
Snelle conclusie (achteraf te gehaast) ....router stuk
Nieuwe router aangeschaft....echter deze gaf ook geen internet.
Vervolgens de routers op een andere installatie (buren) getest en werkte prima....
De servicedesk geeft aan dat het modem goed is, aangezien daar internet op wordt afgegeven....
ik heb het modem al wel tig keer gereset en ook 1x van afstand laten doen (door klantenservice).
wie herkent deze situatie en/of kan een tip geven.
alvast bedankt
Ik heb al een paar dagen een probleem waar ik zo langzamerhand wanhopig van wordt.
Heb de servicedesk en de servicedesk + meerdere keren gesproken en ook op het forum gekeken.
De tips, welke ik vinden kon heb ik toegepast, echter zonder soulaas.
Ik heb een Ubee evm3200 (model evm320b) modem, met daarachter een cisco e-4200. Vervolgens een switch met zo'n 6 wired clients en 5 draadloze apparaten.
Door een korte vakantie, had ik alle apparatuur (incl modem etc) uitgeschakeld. Na de opstart kreeg ik geen internet meer via de router.
Als ik een client direct op het modem aansloot had ik wel internet.
Snelle conclusie (achteraf te gehaast) ....router stuk
Nieuwe router aangeschaft....echter deze gaf ook geen internet.
Vervolgens de routers op een andere installatie (buren) getest en werkte prima....
De servicedesk geeft aan dat het modem goed is, aangezien daar internet op wordt afgegeven....
ik heb het modem al wel tig keer gereset en ook 1x van afstand laten doen (door klantenservice).
wie herkent deze situatie en/of kan een tip geven.
alvast bedankt
Laatst bewerkt door een moderator: