B
bobus
Hoi,
Sinds 6 mei heb ik internet Z2, televisie Z1 en vaste telefonie, een zogenaamd alles-in-1-pakket, want dat is goedkoper dan alles los... Als het werkt.
Over internet en tv geen klachten, al moet ik soms het modem opnieuw activeren, maar dat is onderdeel van het probleem waarmee ik zit.
Sinds het modem hier staat heb ik nog niet kunnen bellen met m'n vaste telefoon. Ik was een paar weken ervoor verhuisd en de normale telefoonaansluiting, die via Tele2 zou lopen, was dood. De klantenservice van Tele2 kwam met zo'n onzinverhaal dat ik direct besloot om alles-in-1 te gaan.
Toen de monteur langs kwam kreeg hij het modem niet op de normale manier geactiveerd en heeft hij handmatig instellingen ingevoerd. De telefoonlijn deed het niet, maar dat zou vanzelf moeten gaan werken. Niet dus.
Vorige week gebeld en toen is er een en ander opnieuw ingesteld, verhuisd, gemigreerd, of hoe het heet. Geen resultaat.
Net gebeld en hetzelfde verhaal. Het probleem wordt doorverwezen naar het errorteam, dat contact met mij opneemt. Of niet, dat kan ook...
Ik heb de laatste tijd niet onder een steen geleefd en lees aan alle kanten over de enorme hoeveelheid klachten over Ziggo. Misschien overdrijven de media, maar ik pas ervoor om in dezelfde molen terecht te komen en hoop via dit forum op wat ondersteuning of tips, of manieren waarop dit probleem te verhelpen is. Ik heb een product besteld en betaal vanaf dag 1 de volle mep, dan wil ik ook vanaf dag 1 datgene wat ik gekocht heb, internet, tv én telefoon.
Misschien weten jullie wat te doen? Of heeft iemand ook zo'n ervaring en heeft dat op kunnen lossen?
Sinds 6 mei heb ik internet Z2, televisie Z1 en vaste telefonie, een zogenaamd alles-in-1-pakket, want dat is goedkoper dan alles los... Als het werkt.
Over internet en tv geen klachten, al moet ik soms het modem opnieuw activeren, maar dat is onderdeel van het probleem waarmee ik zit.
Sinds het modem hier staat heb ik nog niet kunnen bellen met m'n vaste telefoon. Ik was een paar weken ervoor verhuisd en de normale telefoonaansluiting, die via Tele2 zou lopen, was dood. De klantenservice van Tele2 kwam met zo'n onzinverhaal dat ik direct besloot om alles-in-1 te gaan.
Toen de monteur langs kwam kreeg hij het modem niet op de normale manier geactiveerd en heeft hij handmatig instellingen ingevoerd. De telefoonlijn deed het niet, maar dat zou vanzelf moeten gaan werken. Niet dus.
Vorige week gebeld en toen is er een en ander opnieuw ingesteld, verhuisd, gemigreerd, of hoe het heet. Geen resultaat.
Net gebeld en hetzelfde verhaal. Het probleem wordt doorverwezen naar het errorteam, dat contact met mij opneemt. Of niet, dat kan ook...
Ik heb de laatste tijd niet onder een steen geleefd en lees aan alle kanten over de enorme hoeveelheid klachten over Ziggo. Misschien overdrijven de media, maar ik pas ervoor om in dezelfde molen terecht te komen en hoop via dit forum op wat ondersteuning of tips, of manieren waarop dit probleem te verhelpen is. Ik heb een product besteld en betaal vanaf dag 1 de volle mep, dan wil ik ook vanaf dag 1 datgene wat ik gekocht heb, internet, tv én telefoon.
Misschien weten jullie wat te doen? Of heeft iemand ook zo'n ervaring en heeft dat op kunnen lossen?

.