C
cor1959
Ik had al een topic geopend maar mijn draad loos internet is nog steed kloteniet snel genoeg. Ik heb uit de vorige topic de adviezen opgevolgd maar nog steeds is mijn draadloos internet max 7Mbps met newsleecher maar valt ook nog al eens weg naar 3Mbps of helemaal naar nul terwijl ik 25Mbps internet heb, ik heb ook mijn router verplaatst naar een andere plek, ik heb een andere netwerkkaart gebruikt (linksys-cisco wusb600n) in mijn router heb ik mijn beveiliging uitgeschakeld maar dat hielp ook niet. Het enige wat nog zou kunnen is de router ik gebruik nu een sweex LC000070 dit is een 11g misschien een beter merk bv een linksys.
Heeft er iemand nog een truckendoos de mijne is leeg.
Gr Cor
Heeft er iemand nog een truckendoos de mijne is leeg.
Gr Cor