Hoi,
Mijn computer staat 24/7 aan (als ik 'm langere tijd niet gebruik gaat-ie vanzelf op standby). Als ik bijv. 's ochtend mijn computer weer gebruik dan kan ik nog zo'n 1 of twee internetpagina's bezoeken/mail checken en daarna ligt internet eruit. Moet ik eerst een ipconfig / release en renew doen voordat het weer werkt. Het is een probleem van de laatste maanden. DHCP probleem? Iemand die iets meer kan vertellen?
Mijn computer staat 24/7 aan (als ik 'm langere tijd niet gebruik gaat-ie vanzelf op standby). Als ik bijv. 's ochtend mijn computer weer gebruik dan kan ik nog zo'n 1 of twee internetpagina's bezoeken/mail checken en daarna ligt internet eruit. Moet ik eerst een ipconfig / release en renew doen voordat het weer werkt. Het is een probleem van de laatste maanden. DHCP probleem? Iemand die iets meer kan vertellen?
