C
costello
Sinds vandaag is mijn internetverbinding enkele keren verbroken. Het modem knippert maar met 2 lampjes. Na enkele resets heb ik wel weer internet, maar binnen een half uur ligt mijn verbinding er weer uit. Er is wel storing in A'dam, maar over Haarlem (mijn woonplaats) wordt niets gemeld.
Mijn modem is een Thomson. En ik heb een router: Linksys WRT54GL, omdat we met 2 pc's aangesloten zijn.
Ligt het aan mijn modem/router of aan UPC? Graag jullie raad.
Mijn modem is een Thomson. En ik heb een router: Linksys WRT54GL, omdat we met 2 pc's aangesloten zijn.
Ligt het aan mijn modem/router of aan UPC? Graag jullie raad.