C
Casa
Sinds een dag of 10 is mijn internet geregeld weg , via mijn router release en renew geeft meestal wel weer even internet.
Zonder router idem zelfde verhaal , zelfs andere routers geprobeerd , zelfde verhaal.
Modem een paar keer gereset , dit geeft zelfde resultaat.
Vreemde is dat mijn router (eminent 4013) aangeeft dat ie gewoon mijn gateway en IP blijft zien , messenger blijft ook gewoon lopen maar internet via explorer of FF is weg , kan pagina niet vinden.
Trace via dos command box geeft time outs aan.
1e trace is naar ip 10.205.80.1 , is dit Ip van wijkkast ?
Want op dit IP loopt het vaak vast.
Soms gaat het uren goed en soms is het huilen met de pet op , de snelheid als er internet is is goed altijd op max wat het abbo bied.
Dit op verschillende pc's hetzelfde resultaat , vorige week maandag HD gebeld en die kon niks vinden , dinsdag zou een monteur langskomen die niet is geweest.
Heb in alle jaren dat ik @home heb gehad nooit probelemen gehad en was altijd weken achtereen online zonder ook maar 1 keer een disconnect.
Ik heb alle kabels vanaf pc naar router en naar modem ook al vervangen.
Wat zou de oorzaak kunnen zijn ?
Modem : arris touchstone incl. telefonie
Windows XP SP2
Router:Eminent 4013
Abbo: Z3
Plaats : Wierden.
Grtz Casa
Zonder router idem zelfde verhaal , zelfs andere routers geprobeerd , zelfde verhaal.
Modem een paar keer gereset , dit geeft zelfde resultaat.
Vreemde is dat mijn router (eminent 4013) aangeeft dat ie gewoon mijn gateway en IP blijft zien , messenger blijft ook gewoon lopen maar internet via explorer of FF is weg , kan pagina niet vinden.
Trace via dos command box geeft time outs aan.
1e trace is naar ip 10.205.80.1 , is dit Ip van wijkkast ?
Want op dit IP loopt het vaak vast.
Soms gaat het uren goed en soms is het huilen met de pet op , de snelheid als er internet is is goed altijd op max wat het abbo bied.
Dit op verschillende pc's hetzelfde resultaat , vorige week maandag HD gebeld en die kon niks vinden , dinsdag zou een monteur langskomen die niet is geweest.
Heb in alle jaren dat ik @home heb gehad nooit probelemen gehad en was altijd weken achtereen online zonder ook maar 1 keer een disconnect.
Ik heb alle kabels vanaf pc naar router en naar modem ook al vervangen.
Wat zou de oorzaak kunnen zijn ?
Modem : arris touchstone incl. telefonie
Windows XP SP2
Router:Eminent 4013
Abbo: Z3
Plaats : Wierden.
Grtz Casa
at hadden we nl ook maanden geleden met de telefoon(gaf storingen)als wij een medewerker aan de telefoon hadden,was er ineens géén storing:shock:Kan iemand ons vertellen hoe dat kan?
yeah: