• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Internet explorer /Chrome

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Joop
  • Startdatum Startdatum
Berichten
919
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik heb nu Google Chrome geinstalleerd. Als ik dan met Windows explorer wat gaat zoeken, gaat hij naar Google Chrome. Er staat ook Google Chrome is de standaard explorer. Waar kan ik nu Windows explorer weer de standaard maken. Zoek mij rot ernaar .
Groet Joop
 
Even gaan naar Internet Opties en dan tab Programma's daar kan je het instellen :)
 
Internetopties -> Programma's -> [Als standaard instellen]

31-8-2012 16-48-16.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hardstikke bedankt . Stom van mij , ik heb er steeds overheen gekeken. Dacht dat het veel moeilijker was.
 
Je kan het ook wijzigen via configuratie scherm dan standaard progammas kiezen even de betreffende browser aanklikken en als standaard instellen.
 
Terug
Bovenaan