Ik heb nu Google Chrome geinstalleerd. Als ik dan met Windows explorer wat gaat zoeken, gaat hij naar Google Chrome. Er staat ook Google Chrome is de standaard explorer. Waar kan ik nu Windows explorer weer de standaard maken. Zoek mij rot ernaar .
Groet Joop
Groet Joop
