• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Internet explorer 9 is het snelst

Berichten
951
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
De nieuwe internet explorer 9 van Microsoft is het snelst als het om rendering gaat.
Download nu de nieuwe internet explorer 9 en je merkt het vershil! ;D
Link: https://windows.microsoft.com/nl-NL/internet-explorer/downloads/ie-9/worldwide-languages
 
De nieuwe internet explorer 9 van Microsoft is het snelst als het om rendering gaat.

Niet op mijn computers waarop (naast Linux) ook W7 draait. ....!
Google Chrome en Aurora beta (de toekomstige Firefox 6) zijn allebei sneller -- gevoelsmatig.

Je link is een uitnodiging om IE9 te installeren, maar enig argument om je (gerespecteerde) mening te onderbouwen is er niet.
IE9 is zeker een hele vooruitgang t.o.v. zijn voorgangers.


Ko
 
Ik ben best tevreden met IE9 maar dit vindt ik wel een erg overdreven lofzang, ik vindt zo wie zo de keuze voor een besturingssysteem en browser als persoonlijk en afhangen van eigen voorkeuren.
 
Zo is het ja, ieder heeft een eigen voorkeur en menigeen blijft bij dat wat in hun ogen werkt.
Overigens vond ik ie9 niet prettig qua menu etc. Even geprobeerd, maar vond het een kale boel. Ben teveel gewend aan de oudere versies waarvan ik ie8 prettig vind. Op de andere computers draait firefox, vind mijn oudste zoon geweldig. Ik niet.
Voor ieder wat wils zullen we maar zeggen.
Kijk wel uit naar ie10 trouwens.
 
patrykvdmeulen zei:
De nieuwe internet explorer 9 van Microsoft is het snelst als het om rendering gaat.
Download nu de nieuwe internet explorer 9 en je merkt het vershil! ;D
Link: https://windows.microsoft.com/nl-NL/internet-explorer/downloads/ie-9/worldwide-languages

Dat ding doet het helemaal niet!

Oh, misschien omdat ik niet gebruik maak van een windows OS? ;)

Kortom, als je er even van uit gaat dat niet iedereen Windows gebruikt, weet je meteen dat je uitspraak niet waar kan zijn. Hij kan de snelste niet zijn op alle Linux-distro's, niet op Mac OS X en niet op de exotische systemen die ik voor het gemak maar even vergeet.

De wereld is groter dan Microsoft Windows alleen.... ;)
 
het gaat allemaal om tienden van een seconde die fishtank test en soortgelijke zooi is leuk maar daar zijn geen games voor en die komen voorlopig niet dus het is allemaal compleet niet interesant.
even met je ogen knipperen en je heb het verschil gemist.

gebruiksgemak en stabilitijd is veel belangerijker en nog altijd een probleem.

browsers worden te vol gepropt met onzin en worden mede daardoor onstabiel.

het beste is hetgene wat jij makkelijk vind werken.
 
ie9 is zeker sneller dan zijn voorgangers. Dit is onmiddelijk te merken.
Daar houd het ook mee op overigens.

ps. ik vond netscape geweldig werken en vond het jammer dat internet explorer ging domineren en de heren uitkocht.
Tis inderdaad wat je gewend bent, en of je te vaak problemen hebt met ie, dan zijn de alternatieven een verademing in zo'n geval.
 
Terug
Bovenaan