C
CHALEQUITA
O0 Ik heb een tweedehands comp. gekocht en wil ook internet op (delen).
Het heeft win: 2000, pentium II,netwerkkaart: 3com3C920 Integrated Fast Ethernet Controller 3C905C-TX-compatible. Ik heb zelf chello classic op de andere computer (met internet), win XP home, pentium 4, netwerkkaart:Realtek RTL8139/810X Family Fast Ethernet NIC + een 1394 netwerkkaart(deze heb ik uitgeschakeld want anders werkt hij ook gewoon) en de modem is de motorola Surfboard E5100.
Ik heb laatst deUTP kabel uit de computer met internet gehaald en even in de netwerk ingang v/d comp. met win 2000 gestoken. Wat zag ik: een rode lampje ging branden en bij netwerkeigenschapen zag ik dat het wel verzond en niet ontving
Wat moet ik doen
?
Ik heb ook een E-Tech Switch 10/100 5 port gekocht maar nog niet gebruikt, kan ik hier wat mee??
Helppppppppp
Het heeft win: 2000, pentium II,netwerkkaart: 3com3C920 Integrated Fast Ethernet Controller 3C905C-TX-compatible. Ik heb zelf chello classic op de andere computer (met internet), win XP home, pentium 4, netwerkkaart:Realtek RTL8139/810X Family Fast Ethernet NIC + een 1394 netwerkkaart(deze heb ik uitgeschakeld want anders werkt hij ook gewoon) en de modem is de motorola Surfboard E5100.
Ik heb laatst deUTP kabel uit de computer met internet gehaald en even in de netwerk ingang v/d comp. met win 2000 gestoken. Wat zag ik: een rode lampje ging branden en bij netwerkeigenschapen zag ik dat het wel verzond en niet ontving
Wat moet ik doen
?Ik heb ook een E-Tech Switch 10/100 5 port gekocht maar nog niet gebruikt, kan ik hier wat mee??
Helppppppppp
