Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Misschien ten overvloede,maar moet de HorizonBox,nu wel of niet aansluiten op internet.En ik heb nu nog een modem voor mijn wifi voor de telefoon,kan ik dat gewoon zo houden of moet het via de HorizonBox
Wil je de Horizon als extra access point instellen, of wil je bestanden vanaf het netwerk af kunnen spelen (DLNA)? Dan ja, anders is het niet noodzakelijk.
Een access point is een apparaat waarop wifi-apparaten zich aan kunnen melden. Nu gebruik je daar alleen je modem voor. Mocht je een slecht bereik hebben in de kamer waar de Horizon staat opgesteld dan kan het handig zijn deze ook als access point te gebruiken voor een betere dekking. Maar als je nu geen problemen met wifi hebt kun je dit dus negeren.