O
oclv
Ik weet niet zeker of er ergens al een topic geopend was maar bij deze mijn vraag/probleem;
Ik heb enige tijd geleden een laptop gekocht. Nu wil ik deze binnenkort aansluiten op een netwerk samen met mijn gewone Desktop.
Voordat ik dat ga doen probeerde ik mijn laptop op mijn normale verbinding aantesluiten d.m.v de modemstekker van met desktop in mijn Laptop te plaatsen. Nu geeft mijn laptop een verbindingsfout aan in de vorm dat er beperkte verbindingsmogelijkheden zijn. Het gekke is dat als ik mijn modem uitzet, er inneens wel een verbinding is volgens de modem-status (rechts onderin) Wat doe ik niet goed? Ook de Standaart-Gateway,DSN-Server en WINS-Server blijven leeg. Waarschijnlijk dus iets met de IP-Adres.... :?: :?:
P.S Er zit een SiS 900 Based PCI Fast Ethernet Adapter in..
Ik heb enige tijd geleden een laptop gekocht. Nu wil ik deze binnenkort aansluiten op een netwerk samen met mijn gewone Desktop.
Voordat ik dat ga doen probeerde ik mijn laptop op mijn normale verbinding aantesluiten d.m.v de modemstekker van met desktop in mijn Laptop te plaatsen. Nu geeft mijn laptop een verbindingsfout aan in de vorm dat er beperkte verbindingsmogelijkheden zijn. Het gekke is dat als ik mijn modem uitzet, er inneens wel een verbinding is volgens de modem-status (rechts onderin) Wat doe ik niet goed? Ook de Standaart-Gateway,DSN-Server en WINS-Server blijven leeg. Waarschijnlijk dus iets met de IP-Adres.... :?: :?:
P.S Er zit een SiS 900 Based PCI Fast Ethernet Adapter in..