Y
Ywa
Hallo iedereen,
Afgelopen weekend de interne bekabeling verbeterd (zoals overbodige kabels & splitter weggehaald). In eerste instantie leek er geen probleem te zijn. Maar laatste paar dagen toch regelmatig last van packet-loss op momenten (soms om de 5 minuten, maar kan bijv. ook om het halfuur of langer). Snelheden zijn overigens wel goed.
Huidige setup:
Groene kabel > AOP > Retourgeschikte versterker > Op aansluiting met minste versterking zit modem (Cisco EPC3925), andere 2 aansluitingen zitten mediaboxen op, laatste aansluiting is afgesloten
Kan het zijn dat bijvoorbeeld het signaal te sterk is en er daardoor packet-loss problemen ontstaan? Of heeft iemand enig idee wat het kan zijn? Ter informatie: Modem functioneert ook als router
Signaalwaardes:
Alvast bedankt!
Afgelopen weekend de interne bekabeling verbeterd (zoals overbodige kabels & splitter weggehaald). In eerste instantie leek er geen probleem te zijn. Maar laatste paar dagen toch regelmatig last van packet-loss op momenten (soms om de 5 minuten, maar kan bijv. ook om het halfuur of langer). Snelheden zijn overigens wel goed.
Huidige setup:
Groene kabel > AOP > Retourgeschikte versterker > Op aansluiting met minste versterking zit modem (Cisco EPC3925), andere 2 aansluitingen zitten mediaboxen op, laatste aansluiting is afgesloten
Kan het zijn dat bijvoorbeeld het signaal te sterk is en er daardoor packet-loss problemen ontstaan? Of heeft iemand enig idee wat het kan zijn? Ter informatie: Modem functioneert ook als router
Signaalwaardes:
Alvast bedankt!