D
danny22
Beste gebruikers,
Ik heb zelf een 9200 van een half jaar oud maar nu was ik gister bij iemand met een nieuwe fox en ik werd helemaal warm van de nieuwe grafische interface.
Ik heb de nieuwste software update gedaan (v17) maar dat veranderd niet de interface. Is het mogelijk om de interface van de 9200 te upgraden?
Grtz Danny.
Ik heb zelf een 9200 van een half jaar oud maar nu was ik gister bij iemand met een nieuwe fox en ik werd helemaal warm van de nieuwe grafische interface.
Ik heb de nieuwste software update gedaan (v17) maar dat veranderd niet de interface. Is het mogelijk om de interface van de 9200 te upgraden?
Grtz Danny.