• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Interface software

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

danny22

Beste gebruikers,

Ik heb zelf een 9200 van een half jaar oud maar nu was ik gister bij iemand met een nieuwe fox en ik werd helemaal warm van de nieuwe grafische interface.

Ik heb de nieuwste software update gedaan (v17) maar dat veranderd niet de interface. Is het mogelijk om de interface van de 9200 te upgraden?

Grtz Danny.
 
Dat is duidelijk .. wel jammer :cry:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan