• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

interactieve TV werkt niet foutmelding ITV 004

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Haring Harrie
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
H

Haring Harrie

Ik heb onderstaand probleem met on demand en naar Ziggo gezonden, wat vinden jullie hiervan en wat zijn de oplossingen ?



Ik heb onderstaand probleem met de tv ontvanger van Samsung de SMT C7140

Ik krijg onderstaande melding interactieve TV werkt niet (foutmelding iTV-004)

Gisteravond de hulpdesk van Ziggo gebeld en 1.5 uur alles uit geprobeerd wat mogelijk was echter zonder resultaat. Er werd gezegd dat het aan de samsung ontvanger lag. Echter de garantie was net een paar maanden afgelopen en ik moest een nieuwe kopen.

De economische levensduur is de tijd waarin je mag verwachten dat het product naar behoren werkt mag toch wel langer zijn dan de garantie tijd en enkele maanden ?.

De koper mag er toch van uit gaan dat het product nog langer gebruikt zou kunnen worden ?.

Er word door Ziggo aan mij een ondeugdelijk product (de Samsung) aangeboden wat niet naar behoren werkt en waarvan uit mag gaan dat het zonder problemen langer werkt dan enkele maanden buiten de garantie periode, toch ?

Ik ben zeer ontevreden nu over de werkwijze van Ziggo wat ik wel jammer vind want hiervoor werden alle problemen zeer goed opgelost

Wat vind Ziggo hiervan ? en wat gaat U hier aan doen om mij weer tot een tevreden klant te houden ?

Gr
 
Ik heb onderstaand probleem en naar ziggo opgestuurd, Ik heb een kabel van Ziggo gekregen en het werkt nog niet.

Wat vinden jullie hiervan ?

Hallo Ziggo

Na jaren lang klant te zijn zonder problemen en altijd goed geholpen door Ziggo heb ik nu een klacht !

Ik heb onderstaand probleem met de tv ontvanger van Samsung de SMT C7140

Ik krijg onderstaande melding interactieve TV werkt niet (foutmelding iTV-004)

Gisteravond de hulpdesk van Ziggo gebeld en 1.5 uur alles uit geprobeerd wat mogelijk was echter zonder resultaat. Er werd gezegd dat het aan de samsung ontvanger lag. Echter de garantie was net een paar maanden afgelopen en ik moest een nieuwe kopen.

De economische levensduur is de tijd waarin je mag verwachten dat het product naar behoren werkt mag toch wel langer zijn dan de garantie tijd en enkele maanden ?.

De koper mag er toch van uit gaan dat het product nog langer gebruikt zou kunnen worden ?.

Er word door Ziggo aan mij een ondeugdelijk product (de Samsung) aangeboden wat niet naar behoren werkt en waarvan uit mag gaan dat het zonder problemen langer werkt dan enkele maanden buiten de garantie periode, toch ?

Ik ben zeer ontevreden nu over de wekwijze van Ziggo wat ik wel jammer vind want hiervoor werden alle problemen zeer goed opgelost

Wat vind Ziggo hiervan ? en wat gaat U hier aan doen om mij weer tot een tevreden klant te houden ?

Gr Richard
 
en wat gaat U hier aan doen
Wij zijn Ziggo niet, van ons kun je niets verwachten ;) We kunnen alleen een beetje met je meedenken.

Zo'n foutnummer alleen maakt natuurlijk niet veel duidelijk, druk eens op de "i"-knop, je krijgt dan (meestal) een beschrijving van het probleem. Wat staat daar?

Ook: heeft het eerder wel gewerkt, of is dit de eerste keer dat je ITV uitprobeerd?
 
Klopt, ik had die brief aan Ziggo gestuurt

als ik de 'i' indruk van informatie staat er 'iTV-004 STB is unable to resolve the host mentioned in the descriptor.

Het heeft altijd perfect gewerkt sinds vorige week. Ik heb van Ziggo een kabel gekregen wat ook niet werkt
 
"unable to resolve the host" lijkt erop te duiden dat er iets mis is met de internetverbinding van de decoder. (Of Ziggo moet een server uit de DNS-database hebben gehaald, maar dan zou je verwachten dat er veel meer mensen zouden klagen.)
 
Hij geeft aan dat hij normaal is verbonden, ook bij het opstarten geeft hij aan dat hij is verbonden met wifi.

Met de kabel werkt hij ook niet ???
 
Heb je de box al eens terug gezet naar fabrieks instellingen en daarna alles opnieuw laten installeren ?

Het lijkt inderdaad op een internet probleem, en als je zegt dat het via wifi en ook via een utp kabel niet wil werken, zou je denken dat er iets mis is in het internet deel van je box. Het enige wat je zelf kunt doen is proberen of het weer gaat werken als je terug gaat naar fabrieksinstellingen.
 
Hoi Cees

Bedankt voor je antwoord

De fabrieksinstellingen heb ik al meerdere malen gebruikt, echter zonder resultaat

Ziggo heeft mij een bod gedaan

9 euro meer en dan krijg ik een nieuwe ontvanger

Dat wil ik niet. 12 maal 9 euro = 96 euro extra per jaar

Mag ik het apparaat houden met garantie

Dusssssssssssssssss ?????????????
 
Die 9 euro meer per maand betreft een horizon mediabox, die je in bruikleen van Ziggo krijgt. Via marktplaats kun je goedkoop een humax 5200c aanschaffen, wanneer het niet meer wil lukken met de Samsung. Het is maar wat je wilt.
 
Ziggo heeft volgens mij een ondeugdelijk apparaat geleverd wat langer moet mee gaan dan 2 jaar en een paar maanden

De economische levensduur is de tijd waarin je mag verwachten dat het product naar behoren werkt mag toch wel langer zijn dan de garantie tijd en enkele maanden ?.

De koper mag er toch van uit gaan dat het product nog langer gebruikt zou kunnen worden ?.

En ja wat is 9 euro ? ik gebruik die ziggo on demand erg weinig maar vind het wel makkelijk dat het er op zit

Ik voel me genaaid door Ziggo met de Samsung, of hebben jullie een andere mening ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan