H
Haring Harrie
Ik heb onderstaand probleem met on demand en naar Ziggo gezonden, wat vinden jullie hiervan en wat zijn de oplossingen ?
Ik heb onderstaand probleem met de tv ontvanger van Samsung de SMT C7140
Ik krijg onderstaande melding interactieve TV werkt niet (foutmelding iTV-004)
Gisteravond de hulpdesk van Ziggo gebeld en 1.5 uur alles uit geprobeerd wat mogelijk was echter zonder resultaat. Er werd gezegd dat het aan de samsung ontvanger lag. Echter de garantie was net een paar maanden afgelopen en ik moest een nieuwe kopen.
De economische levensduur is de tijd waarin je mag verwachten dat het product naar behoren werkt mag toch wel langer zijn dan de garantie tijd en enkele maanden ?.
De koper mag er toch van uit gaan dat het product nog langer gebruikt zou kunnen worden ?.
Er word door Ziggo aan mij een ondeugdelijk product (de Samsung) aangeboden wat niet naar behoren werkt en waarvan uit mag gaan dat het zonder problemen langer werkt dan enkele maanden buiten de garantie periode, toch ?
Ik ben zeer ontevreden nu over de werkwijze van Ziggo wat ik wel jammer vind want hiervoor werden alle problemen zeer goed opgelost
Wat vind Ziggo hiervan ? en wat gaat U hier aan doen om mij weer tot een tevreden klant te houden ?
Gr
Ik heb onderstaand probleem met de tv ontvanger van Samsung de SMT C7140
Ik krijg onderstaande melding interactieve TV werkt niet (foutmelding iTV-004)
Gisteravond de hulpdesk van Ziggo gebeld en 1.5 uur alles uit geprobeerd wat mogelijk was echter zonder resultaat. Er werd gezegd dat het aan de samsung ontvanger lag. Echter de garantie was net een paar maanden afgelopen en ik moest een nieuwe kopen.
De economische levensduur is de tijd waarin je mag verwachten dat het product naar behoren werkt mag toch wel langer zijn dan de garantie tijd en enkele maanden ?.
De koper mag er toch van uit gaan dat het product nog langer gebruikt zou kunnen worden ?.
Er word door Ziggo aan mij een ondeugdelijk product (de Samsung) aangeboden wat niet naar behoren werkt en waarvan uit mag gaan dat het zonder problemen langer werkt dan enkele maanden buiten de garantie periode, toch ?
Ik ben zeer ontevreden nu over de werkwijze van Ziggo wat ik wel jammer vind want hiervoor werden alle problemen zeer goed opgelost
Wat vind Ziggo hiervan ? en wat gaat U hier aan doen om mij weer tot een tevreden klant te houden ?
Gr
We kunnen alleen een beetje met je meedenken.