H
Haveman
Goedemiddag,
vanmorgen bezig geweest om interactieve tv van zigo te installeren. de pvr geinstalleerd. smartcard geactiveerd en geplaatst in pvr. Maar tv geeft al meer dan een uur aan dat er geen signaal is. Modem heeft wel verbinding, pvr heeft verbinding maar verder gebeurt er niks. In de handleiding staat ook dat je ergens frequentie en netwerkcode in moet vullen maar dat scherm heb ik nog niet gehad.
iemand idee? Televisie is een Philips 7605 Led.
alvast bedankt
vanmorgen bezig geweest om interactieve tv van zigo te installeren. de pvr geinstalleerd. smartcard geactiveerd en geplaatst in pvr. Maar tv geeft al meer dan een uur aan dat er geen signaal is. Modem heeft wel verbinding, pvr heeft verbinding maar verder gebeurt er niks. In de handleiding staat ook dat je ergens frequentie en netwerkcode in moet vullen maar dat scherm heb ik nog niet gehad.
iemand idee? Televisie is een Philips 7605 Led.
alvast bedankt