M
Maarten001
Hoi,
Ik heb interactieve TV van Ziggo en gebruik de zwarte CISCO.
Nu kan ik al enkele dagen geen gebruik maken van interactieve TV.
Met Ziggo gebeld en nadat mijn gegevens waren doorgenomen blijkt dit bij Ziggo al 3 dagen bekend te zijn. Problemen zijn dus bekend maar er staat niets op de website van Ziggo. Ik heb reeds fabrieksinstellingen terug gezet, interactieve TV opnieuw geinstalleerd, stekker eruit/erin, modem gereset. Helaas zonder resultaat.
Toch kan hij maar geen film ophalen en krijg doodleuk de melding "probeer het later nog eens". Een heel enkele keer doet hij het wel maar als ik dan stop en vervolgens verder wil kijken kan hij de film niet meer ophalen.
Dat er een storing is kan gebeuren, maar waarom zet Ziggo dat dan niet op hun website?
Mijn netwerk id is 1111 en frequentie 356000
Serving area: 72813556
Ik heb interactieve TV van Ziggo en gebruik de zwarte CISCO.
Nu kan ik al enkele dagen geen gebruik maken van interactieve TV.
Met Ziggo gebeld en nadat mijn gegevens waren doorgenomen blijkt dit bij Ziggo al 3 dagen bekend te zijn. Problemen zijn dus bekend maar er staat niets op de website van Ziggo. Ik heb reeds fabrieksinstellingen terug gezet, interactieve TV opnieuw geinstalleerd, stekker eruit/erin, modem gereset. Helaas zonder resultaat.
Toch kan hij maar geen film ophalen en krijg doodleuk de melding "probeer het later nog eens". Een heel enkele keer doet hij het wel maar als ik dan stop en vervolgens verder wil kijken kan hij de film niet meer ophalen.
Dat er een storing is kan gebeuren, maar waarom zet Ziggo dat dan niet op hun website?
Mijn netwerk id is 1111 en frequentie 356000
Serving area: 72813556