Interactieve TV menu blijft leeg

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

Renelle

Gisteren nieuwe Humax iHDR5200c ontvangen en geïnstalleerd.

Eerst de instructies standaard gevolgd en interactieve TV middels Wifi dongle geïnstalleerd. Digitale TV gaat goed en alle configuratie stappen zijn goed doorlopen. Bij de "switch" naar interactieve TV de eerste keer ook de wizard met de betaalcode en leeftijd code doorlopen, maar daarna blijft het scherm van de interactieve TV leeg. De afstandsbediening reageert niet op de cursor-toets, alleen de exit knop en rode knop doen het en laten je terugkeren naar de normale TV modus.

Daarna PVR via UTP op internet aangesloten. Ook nu krijgt de PVR netjes een ip-adres, maar verder hetzelfde resultaat.

Diverse malen terug naar de fabrieksinstellingen gegaan, maar tot nu toe steeds hetzelfde resultaat: een leeg menu met alleen de bovenste regel gevuld (uitgelicht, TV, ..., account).

Beetje droevig. Dacht met deze Humax eindelijk een goed werkende digitale TV, recorder en interactieve TV te gaan krijgen (na de droevige ervaringen met de Cisco). Maar helaas... Het mag blijkbaar nog niet...

Iemand een idee?
 
Zojuist gebeld met Ziggo...

Blijkt er vanaf gisteravond laat een storing te zijn. Er zijn dus meerdere gebruikers die hetzelfde gemeld hebben...

Goed te weten dat ik niet verder hoef te puzzelen, maar bij de storingsmeldingen staat op de site van Ziggo nog steeds niets vermeld. Beetje jammer...
 
Ook ik heb dit op mijn Humax 5200c sinds gisteren maar ziggo weet voor mij geen oplossing.Wat ik wel vreemd vind, mijn kennis heeft ook deze humax maar heeft internet van KPN en Iptv werkt er gewoon,dus wat is nu de fout?
 
als je het MAC adres , smartcard nummer en klantnummer opgeeft (per PM) dan kunnen we in de systemen en wellicht vaststellen wat er fout gaat
 
Hallo ik wil even melden dat Interactieve TV sinds 18:00 uur weer werkt ,ik hat ook contact opgenomen met Ziggo en controles en twee keer reset gedaan van de Humax maar heeft niet direct geholpen maar zoals vermeld werkt iptv weer prima .Wat nou de reden is van het leeg menu is mij een ratsel gelukkig heb ik anders weinig probleme en dat is afkloppen Super snelle reactie van Ziggo Top
 
Zojuist gebeld met Ziggo...

Blijkt er vanaf gisteravond laat een storing te zijn. Er zijn dus meerdere gebruikers die hetzelfde gemeld hebben...

Goed te weten dat ik niet verder hoef te puzzelen, maar bij de storingsmeldingen staat op de site van Ziggo nog steeds niets vermeld. Beetje jammer...

Sinds gisteravond werkt het. Waarschijnlijk heb ik dus voor niks zitten klooien en was het gewoon toevallig de storing bij Ziggo waardoor het maandagavond en dinsdagochtend niet werkte...
 
ik heb hier mu sinds net een leeg menu :( ik heb vanacht nog een film zitten kijken en wou hem nu af kijken maar helemaal niks in beeld
hoe ken de nou ????
 
Sinds enige tijd heb ik ook een leeg menu bij iTV. Vandaag maar eens de helpdesk gebeld. Dat was natuurlijk tegen beter weten in, want die weten het ook niet. :-( Ik zal moeten wachten tot iemand in de gaten heeft dat er echt iets aan de hand is. :giveup:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan