• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

interactieve tv i.c.m. andere internet provider (xs4all)

  • Onderwerp starter Onderwerp starter arnoldvp
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

arnoldvp

Ik heb nu digitale TV via Ziggo en internet via XS4all (ADSL).
Nu heb ik nog een SD decoder, maar wil eigenlijk een HD decoder aanschaffen.
Als ik nu bijv een Humax irhd-5100 neem, kan ik deze via een netwerkkabel aan het internet koppelen.
Mijn vraag is of ik dan ook Interactieve TV kan gebruiken, of moet ik dan perse een Ziggo internet abbonnement hebben?
 
Je kunt gewoon itv gebruiken, ik heb zelf ook tv via ziggo en glasvezel via een andere provider. ITV werkt perfect :)
 
ITV via andere internetprovider

Je hebt in je gegevens wel Ziggo internet staan. Weet je zeker dat je ITV via de glasvezel kijkt?
Ik vraag dit omdat ik dit ook voor iemand anders moet regelen die internet heeft van Tele2.
Ik zelf heb IPB van XS4all dus voor mij is dit ook wel interressant.

Gr Peter
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hij heeft geen internet van Ziggo staan, maar TV extra van Ziggo bij internet staan. Ook verkeerd overigens.

Voor het aanvragen van de iTV/VOD diensten (die via het internet lopen) wordt de glasvezel gebruikt. Daar kun je in principe elke internetprovider voor hebben.

Het kijken van de iTV/VOD uitzending gebeurd via de coaxaansluiting van Ziggo.
 
Bedankt voor je reactie.

Dus de betaling voor bestelde producten lopen dus via je Ziggo account. Duidelijk. Ik kreeg het gisteren alleen niet werkend. Wel ip adres op de Humax, maar ik kreeg als fout: Kan niet verbinden, bij de optie TV Portal. Misschien dat Tele2 deze verzoeken blokkeerd omdat ze zelf deze diensten ook aanbieden?

Peter
 
Ik zal zelf ook nog even reageren na mijn openingsvraag.
Inmiddels heb ik een Humax irhd-5100c via marktplaats aangeschaft.
Alles thuis aangesloten, netwerk in de Humax via mijn thuisnetwerk (xs4all) en alles werkt prima.
In ieder geval doet interactie tv (portal) het, ik heb nog niet iets besteld via on demand.
 
Hij heeft geen internet van Ziggo staan, maar TV extra van Ziggo bij internet staan. Ook verkeerd overigens.

Voor het aanvragen van de iTV/VOD diensten (die via het internet lopen) wordt de glasvezel gebruikt. Daar kun je in principe elke internetprovider voor hebben.

Het kijken van de iTV/VOD uitzending gebeurd via de coaxaansluiting van Ziggo.
Ik heb gewoon 8mb adsl van Telfort via koper en dat gaat prima met de humax 5100:applause:
 
Ja en waarom moet je daarvoor mijn bericht aanhalen.
Ik refereerde naar een opmerking van Qball112 mbt een glasvezelaanlsuiting.
Ik beweer niet dat je per se een glasvezelaansluiting moet hebben.
Uiteraard werkt een voldoende adslaansluiting ook.
 
Ja en waarom moet je daarvoor mijn bericht aanhalen......
Ik beweer niet dat je per se een glasvezelaansluiting moet hebben
@TheGrouch, ik snap niet waar je je zo druk om maakt, ik wilde duidelijk maken door jouw te citeren, dat ook adsl via de telefoonlijn werkt. Uit jouw citaat kon ik dat iig niet opmaken.:rolleyes: Of mag dat soms niet, ik mag toch zelf wel bepalen wat ik citeer.:frons:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan