• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Interactieve televisie

  • Onderwerp starter Onderwerp starter mvanbers
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

mvanbers

Bij de aanschaf van het cisco apparaat krijg je een nieuwe wandcontactdoos. Heb je die nodig als je al digitale televisie hebt?
 
Dank

Dank voor de reactie. Heb je nog meer tips als "ervaringsdeskundige"? Van die zaken die men niet vertelt bij de verkoop, maar waar je achter komt als je interac. tv. gebruikt?
 
Dank voor de reactie. Heb je nog meer tips als "ervaringsdeskundige"? Van die zaken die men niet vertelt bij de verkoop, maar waar je achter komt als je interac. tv. gebruikt?

Ik gebruik zelf geen vod of uitzending gemist, dus geen tips vanuit die hoek.
Wel een ervaring mbt de epg: https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=13911
en het geluid: https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showpost.php?p=126804&postcount=214

Bekijk ook eens deze draadjes:
gebruikerservaringen https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=12383
bug & wishlist: https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=12263
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan