Kreeg net een brief van Ziggo: interactieve dienst gaat van 12 november tot 12 december uit de lucht om de dienst verder te ontwikkelen. Na de werkzaamheden zal de TV-theek opnieuw gevuld en uitgebreid zijn. De gratis proefperiode is wel verlengd tot en met 31 januari 2009.
Nu ja, ik kon de TV-theek content toch al niet afspelen (heb nog steeds ' bel om te abonneren terwijl het abonnement al geactiveerd zou zijn).
Nu ja, ik kon de TV-theek content toch al niet afspelen (heb nog steeds ' bel om te abonneren terwijl het abonnement al geactiveerd zou zijn).
Het mag wat kosten. Ben niet blij maar wel content dat Ziggo de moeite neemt om dit netjes te communiceren.
yeah: