P
Pjotr
Iemand die interactieve reclame tijdens het 8 uur journaal op Nederland 1 gezien gisteren?
"Op zoek naar een baan bij jou in de buurt. Druk op de rode knop..." of zoiets. Tijdens een reclameblok kan ik daar nog wel mee leven, maar tijdens het journaal wil ik daar niet mee lastig gevallen worden!!!
"Op zoek naar een baan bij jou in de buurt. Druk op de rode knop..." of zoiets. Tijdens een reclameblok kan ik daar nog wel mee leven, maar tijdens het journaal wil ik daar niet mee lastig gevallen worden!!!



