• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Interactieve module bedienen.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Snijworst
  • Startdatum Startdatum
S

Snijworst

Ik heb een Ziggo gecertificeerde philips tv en een humax hd recorder. De tv kan ik bedienen met de AB van de Humax.
Nu overweeg ik een interactieve module maar ik vraag me af hoe ik het interactieve gedeelte bedien met mijn niet-interactieve AB.
Iemand...?
 
Wanneer je een Interactive CI+ Module hebt valt het Ziggo SGUI menu gewoon te bedienen met de afstandsbediening van je TV. Dit hoeft geen speciale interactieve afstandsbediening te zijn.
 
Laatst bewerkt:
Thanx, dan gaan we shoppen. Ziin er nog verschillende soorten of versies waar ik rekening mee moet houden?
 
Hij is binnen en werkt naar behoren. Snelheid van de bediening kan beter maar dat terzijde.

Wat ik nog niet heb ontdekt is hoe ik HBO/Movies&series kan vinden...
 
Yep, een standaard interactieve @Smit module. Wat ik wel heb is een zwart beeld met onderin een keuze tussen " nu gisteren morgen" en nog iets. Movies en series zit in mn pakket.
Ik duik er nog wel een keer in en anders gaat t er weer uit...
 
Terug
Bovenaan