V
voorstad
Na 2 maanden met Horizonbox, ben ik er al weer klaar mee. Traag, onbetrouwbaar, erg lange opstart (wanneer je niet de hele dag in kachel in je kast wil hebben), een vervelende afstandsbediening waar ik maar niet aan kan wennen, en zo kan ik wel even doorgaan. Geen feestje.
Maaaaarrr, wat dan? Ziggo blokkeert actief de Replay TV / Gemist via chromecast. Mijn TV heeft wel CI+, maar is niet geschikt voor Interactieve Diensten (alhoewel ik niet kan nagaan of Replay TV onder Interactieve Diensten valt). Aangezien de TV nog niet aan vervanging toe is, ben ik aan het rondkijken naar een eigen Media Box, (waar ik dan eventueel een CI+ module in kan doen en) waarmee ik van Interactieve Diensten gebruik kan maken.
Maaaaaaarr, welke dan? Humax boxen zijn niet werkend in oud-UPC gebied (waar ik woon).
Zijn er mensen die een eigen CI+ gecertificeerde mediabox hebben? Ik hoor graag jullie tips, want die HorizinBox gaat er echt weer uit.
Maaaaarrr, wat dan? Ziggo blokkeert actief de Replay TV / Gemist via chromecast. Mijn TV heeft wel CI+, maar is niet geschikt voor Interactieve Diensten (alhoewel ik niet kan nagaan of Replay TV onder Interactieve Diensten valt). Aangezien de TV nog niet aan vervanging toe is, ben ik aan het rondkijken naar een eigen Media Box, (waar ik dan eventueel een CI+ module in kan doen en) waarmee ik van Interactieve Diensten gebruik kan maken.
Maaaaaaarr, welke dan? Humax boxen zijn niet werkend in oud-UPC gebied (waar ik woon).
Zijn er mensen die een eigen CI+ gecertificeerde mediabox hebben? Ik hoor graag jullie tips, want die HorizinBox gaat er echt weer uit.