• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Interactief uit te schakelen?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter EKoi
  • Startdatum Startdatum
E

EKoi

Ik vraag me af of ik de enige ben.
Zelf zou ik het veel prettiger vinden als de interactieve functies bij UPC pas na oproep actief worden.

Als je bijv. sport 1 zit te kijken mag je blijkbaar niet direct naar het journaal op 1 wisselen zonder iedere keer er aan herinnert te worden dat je ook standen en nieuws kunt opvragen en eerst met kanaal verder / terug van de zender af moet voordat je van zender kunt wisselen.

Ik zou een instelling op de box zeer waarderen.
 
Ik snap de ergernis, maar ik denk niet dat deze optie ooit zal komen. Maar het is simpel, even drukken op de UPC knop sluit de applicatie direct af.
 
Terug
Bovenaan