L
loosoft
Na een tijdje alt.binz gebruikt te hebben, dacht ik om ook eens newsleecher uit te proberen.
Nu zie ik in meerdere printscreens hier op het forum, dat er bij velen links onder in de statusbalk bij speed limit "No limit" staat.
Bekijk bijlage 6128
Bij mij wordt er echter een getal ingevuld (58,59 Mbps). De speed setting staat op "user specified" en ik heb daar 7500 KB/s staan.
Als ik die setting op automatisch zet, dan wordt de speed limit alleen maar (veel) lager en is variabel.
Wat doe ik fout of zie ik iets over het hoofd?
Nu zie ik in meerdere printscreens hier op het forum, dat er bij velen links onder in de statusbalk bij speed limit "No limit" staat.
Bekijk bijlage 6128
Bij mij wordt er echter een getal ingevuld (58,59 Mbps). De speed setting staat op "user specified" en ik heb daar 7500 KB/s staan.
Als ik die setting op automatisch zet, dan wordt de speed limit alleen maar (veel) lager en is variabel.
Wat doe ik fout of zie ik iets over het hoofd?
Laatst bewerkt door een moderator: