• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

instellingen Linksys e4200

  • Onderwerp starter Onderwerp starter wilsum
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
W

wilsum

Ik heb Ziggo alles-in-1-extra met een UBEE EV3200 modem en een Linksys E4200 router. Ik heb met INSSIDER een "goed" kanaal gekozen. Het netwerk is goed/snel. Internet daarentegen niet al te snel, 20/40Mbps.
De laatste Firmware op de router geïnstalleerd, 1.0.003. Meerdere keren met ZIGGO gebeld om hulp, maar ik heb mijn modem daar niet gekocht, dus krijg geen hulp/antwoorden. Heeft iemand de ideale instellingen voor mij c.q. een bestand met de juiste instellingen voor mij?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan