W
wilsum
Ik heb Ziggo alles-in-1-extra met een UBEE EV3200 modem en een Linksys E4200 router. Ik heb met INSSIDER een "goed" kanaal gekozen. Het netwerk is goed/snel. Internet daarentegen niet al te snel, 20/40Mbps.
De laatste Firmware op de router geïnstalleerd, 1.0.003. Meerdere keren met ZIGGO gebeld om hulp, maar ik heb mijn modem daar niet gekocht, dus krijg geen hulp/antwoorden. Heeft iemand de ideale instellingen voor mij c.q. een bestand met de juiste instellingen voor mij?
De laatste Firmware op de router geïnstalleerd, 1.0.003. Meerdere keren met ZIGGO gebeld om hulp, maar ik heb mijn modem daar niet gekocht, dus krijg geen hulp/antwoorden. Heeft iemand de ideale instellingen voor mij c.q. een bestand met de juiste instellingen voor mij?