S
somme
Ik heb grote instel problemen met thunderbirth als mailprogramma.
Ik wil 2 mail accounts aanmaken
Servernaam heb voor beide: pop3.upc.upcmail.nl
Gebruikersnaam voor beide: [email protected]
SMTP voor beide: smtp.upcmail.nl
Eigen e-mailadres voor eigen account.
Probleem is o.a. dat wanneer ik de tweede gebruikersnaam invul krijg ik bericht: gebruikersnaam al in gebruik.
Wie weet de juiste instelling voor mij?
Alvast hartelijk bedankt
Somme
Ik wil 2 mail accounts aanmaken
Servernaam heb voor beide: pop3.upc.upcmail.nl
Gebruikersnaam voor beide: [email protected]
SMTP voor beide: smtp.upcmail.nl
Eigen e-mailadres voor eigen account.
Probleem is o.a. dat wanneer ik de tweede gebruikersnaam invul krijg ik bericht: gebruikersnaam al in gebruik.
Wie weet de juiste instelling voor mij?
Alvast hartelijk bedankt
Somme