M
mau79
Weet iemand wat de beste instellingen zijn voor Emule plus met een chello Classis abo.
Heb m nu al een tijdje lopen maar upoad blijft bij mij vele malen groter dan download.
Nu is dat wel heel sociaal voor het systeem maar wil zelf ook wel een leuke snelheid behalen natuurlijk.
Als iemand me hierbij zou kunnen helpen graag...
Heb m nu al een tijdje lopen maar upoad blijft bij mij vele malen groter dan download.
Nu is dat wel heel sociaal voor het systeem maar wil zelf ook wel een leuke snelheid behalen natuurlijk.
Als iemand me hierbij zou kunnen helpen graag...

