• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Instellingen Emule Plus

  • Onderwerp starter Onderwerp starter mau79
  • Startdatum Startdatum
M

mau79

Weet iemand wat de beste instellingen zijn voor Emule plus met een chello Classis abo.
Heb m nu al een tijdje lopen maar upoad blijft bij mij vele malen groter dan download.

Nu is dat wel heel sociaal voor het systeem maar wil zelf ook wel een leuke snelheid behalen natuurlijk.

Als iemand me hierbij zou kunnen helpen graag...
 
Probeer eens met de gewone emule?En bezoek dan ook de website ervan(is in nederlands).
Veel instellings mogelijkheden en uitgebreidde tutorials.

Met emuleplus kan je niet zoveel instellen,dit word merendeels automatisch voor je gedaan,maar je download snelheden zijn wel beperkt tot de beschikbaarheid van de file die jij wil hebben,en hoe meer credits jij hebt opgebouwd(door te uploaden)hoe sneller jij bij die users ook weer aan de beurt komt.

Je hebt een hoog ID nodig(krijg je als je de juiste poorten open hebt staan in je firewall of router),en dan maar aan laten staan,dan gaat het vanzelf steeds beter.

Tot slot , google is je beste vriend... ;)
 
server lijst toevoegen aan je adres.dat scheelt al veel

https://ocbmaurice.dyns.net/

zoek anders eens met google naar : server.met

;)
 
Ikzelf had problemen met EmulePlus vs Win2000(poweruser).

heb nu een fijne emule variant gevonden.
EmuleMorph werkt goed met win2000 users(emuleplus werkt alleen ok op XP), dus poweruser, niet als administrator.

Bijkomend voordeel van EmuleMorph is dat het niet geinstalleerd hoeft te worden(er is bin variant) dwz geen installer , gewoon bestand uitpakken tot folder en plaatsen waar je wilt(handig!) en snelkoppeling maken naar emulemorph executable.

Hier de link van m'n huidige ezel:

https://emulemorph.sourceforge.net/ (verder natuurlijk DC++ en Azureus(+java) erbij :6 )

edit: ja je hebt het goed... ook op (nu schrikken de systeembeheerders) beveiligde win2k werk-computers(of nt based security, like user poweruser, non-admin) Kan je gewoon deze emule morph unzippen ergens plaatsen(maakt niet uit waar) en op de emule.exe klikken(of netjes snelkoppeling maken) en TSJAKAA je kan edonkey P2P-en met je user rights...
Dit heb je niet van mij ;D
 
Terug
Bovenaan