• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Instelling voor internet Ziggo Mobiel

  • Onderwerp starter Onderwerp starter valley
  • Startdatum Startdatum
V

valley

Ik heb sinds deze week Ziggo mobiel. Telefonie/sms werkt goed maar internet krijg ik niet aan de gang. Instelingen staan goed volgens de ziggo website. De helpdesk kan me ook niet verder helpen.
Ik heb een Nokia C3-00.
Is er iemand die mij kan helpen?
 
Bij mij werkt het ook niet. Ik wilde nu inderdaad de apn instellingen goed zetten maar als ik dat wil doen moet ik eerst een carrier kiezen. Hier staat geen ziggo bij, wel Vodafone. Wat moet ik daar kiezen?
 
Kun je niet handmatig alles instellen ipv provider kiezen
Ik heb ook alles handmatig ingevoerd.
 
Instellingen

Uiteindelijk gelukt door niet de instellingen van Ziggo te volgen maar gewoon ziigo.dataxs.mobi als toegangspunt ingesteld in plaats van web. Alle andere instellingen die Ziggo geeft heb ik niet gebruikt.
Nu werkt het.:)
 
Bij mij werkte het inderdaad ook niet. Vind eigenlijk wel vreemd dat de simkaartjes dus niet goed ingesteld zijn vanuit ziggo.

Met de volgende link is het handmatig gelukt https://toestelhulp.ziggo.nl/#/

Na enig vloeken welleswaar want was een lettertje vergeten bij ziggo.dataxs.mobi :oyeah:
 
Ik had met iPhone 5S ook moeite mee. Ik veranderde handmatig instellingen, maar oude kwamen automatisch terug!

Uiteindelijk zo opgelost: APN handmatig gewijzigd naar Ziggo instellingen en zonder instellingen te verlaten meteen toestel uitgezet en daarna weer opgestart. Ziggo instellingen bleven staan en ik had internet. Wellicht zal mijn verhaal iemand helpen.
 
Erg handig die toetsenhulp.nl! :thumb up:

Tip voor Ziggo: Graag ook een toetsen-hulp maken voor het nieuwe iOS 7, want dat zit toch net effies heel anders in elkaar qua menu structuur!
 
Terug
Bovenaan