S
Sun0000
Heb bij een ouder familielid de HD DVR box in gebruik genomen maar was onderstaande instructie vergeten m.b.t de volumeregeling:
Er staat een verkeerde default setting in de afstandbediening van HDTV DVR. Hierdoor wordt bij gebruik van de Volume toetsen - en/of + het volume van de mediabox bediend i.p.v. het volume van de TV.
Oplossing:
Druk OK + de rode knop op de afstandsbediening tegelijk in en wacht tot de UPC knop verlichting 2 maal knippert
Toets nu 993: de UPC toets verlichting knippert 2 maal
Toets nu op de TV knop en de TV knop verlichting knippert 2 maal
de default setting is nu veranderd in de UPC default setting
Ik dacht ik bel wel met de helpdesk. Na een klein jaar zullen ze nu wel weten dat dit probleem bestaat en de oplossing vertellen. Groot was dan ook de verbazing dat men niet eens snapt wat je bedoelt en dan maar blijft volhouden dat de codes om de afstandsbedienng met de TV te "paren" voor alle merken in de gebruiksaanwijzing staan. Zelfs als je zegt dat dit is gedaan en alles prima werkt zolang de TV knop is ingedrukt maar dat wanneer de UPC knop is ingedrukt het volume van de TV niet wordt geregeld dan weigeren ze het te snappen en zeuren maar door dat dan de andere codes geprobeerd moeten worden die bij dat merk TV zijn genoemd.
Ik ga nu de HELPdesk HELPEN en ze bellen en vertellen hoe ze het juiste antwoord kunnen geven
Volgens mij moeten er nopg veel mensen zijn die dit forum niet lezen en nog steeds hun TV AB gebruiken voor de volumeregeling of zich afvragen waarom dat geluid toch niet harder wil.
Er staat een verkeerde default setting in de afstandbediening van HDTV DVR. Hierdoor wordt bij gebruik van de Volume toetsen - en/of + het volume van de mediabox bediend i.p.v. het volume van de TV.
Oplossing:
Druk OK + de rode knop op de afstandsbediening tegelijk in en wacht tot de UPC knop verlichting 2 maal knippert
Toets nu 993: de UPC toets verlichting knippert 2 maal
Toets nu op de TV knop en de TV knop verlichting knippert 2 maal
de default setting is nu veranderd in de UPC default setting
Ik dacht ik bel wel met de helpdesk. Na een klein jaar zullen ze nu wel weten dat dit probleem bestaat en de oplossing vertellen. Groot was dan ook de verbazing dat men niet eens snapt wat je bedoelt en dan maar blijft volhouden dat de codes om de afstandsbedienng met de TV te "paren" voor alle merken in de gebruiksaanwijzing staan. Zelfs als je zegt dat dit is gedaan en alles prima werkt zolang de TV knop is ingedrukt maar dat wanneer de UPC knop is ingedrukt het volume van de TV niet wordt geregeld dan weigeren ze het te snappen en zeuren maar door dat dan de andere codes geprobeerd moeten worden die bij dat merk TV zijn genoemd.
Ik ga nu de HELPdesk HELPEN en ze bellen en vertellen hoe ze het juiste antwoord kunnen geven

Volgens mij moeten er nopg veel mensen zijn die dit forum niet lezen en nog steeds hun TV AB gebruiken voor de volumeregeling of zich afvragen waarom dat geluid toch niet harder wil.


