• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Instelling Stroomverbruik

Berichten
852
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Sinds de laatste updates werkt mijn Horizon Mediabox als een zonnetje en heb alweer geruime tijd geen vastloper meer gehad en is het beeld strak. Als het zo blijftben ik zeer tevreden. Had nog even een vraagje. Ik gebruik de Technicolor TC7200 als modem voor internet en telefonie en de Horizon puur en alleen als tv decoder. Ook alle andere functies heb ik uitgezet. Is het nog noodzakelijk om de Stroomverbruik instelling op hoog te laten staan of mag hij op middel staan. Wat is beter..
 
Terug
Bovenaan