• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Instellen WifiSpots bij Windows Vista

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Johan37
  • Startdatum Startdatum
J

Johan37

Is hier iemand die weet hoe ik Wifispots instel op mijn laptop met Windows Vista?
Via de beschrijving voor Windows7 lukt niet.

Met groet, Johan
 
Het netwerk UPC WifiSpots instellen, verschilt per besturingssysteem. Kies uw besturingssysteem en volg de stappen om gebruik te kunnen maken van WifiSpots. Op overige besturingssystemen, zoals Blackberry, Windows Phone en Windows XP wordt WifiSpots van UPC niet ondersteund.

bron upc https://www.upc.nl/klantenservice/internet/wifi-spots/#wifispots-instellen
 
Bedankt voor de tips mensen, op mijn Motorola telefoon en Galaxy Tab werkt het al prima, eigenlijk boven mijn verwachting.
Ik wacht wel af, misschien komt UPC er binnenkort zelf wel mee.

Groet van Johan
 
Oudere Windows versies zijn toch wel vrij lastig hoor.
Zelf gisteren mijn wifi netwerk op een radius server gezet, telefoons, tablets doen het meteen.
Windows 7 was een crime maar ging uiteindelijk ged met de methode UPC hotspot instellen voor Windows 7.
Niet helemaal hetzelfde maar was duidelijk genoeg.
Met Windows 8.1 gelukkig geen probleem, laptop maakte direct verbinding met de radius server.
 
Terug
Bovenaan